Vår helg ♥

Fredags
Efter arbetet blev det att jag drog till lokalen. Jag och Tiina kollade på skyltar att ha utanför ingången till vår lokal. Sedan kom två kunder. Min man hade köpt hem pizza denna fredag ♥ Jag packade ihop alla loppis prylar som vi skulle ha med oss till lördagens loppis som vi skulle stå på. 
 
Lördagen
Loppisen började vid tio, så vid halv nio kom svärmor från Halmstad med alla sina grejer som hon skulle sälja. Vi sålde för ungefär 300 kr var, vilket vi tyckte var bra. Efter det fikade vi lite och fixade lite och sedan åkte dem hemåt. Jag och Stefan hade sedan en hemmakväll, vilket vi inte haft på väldigt länge. Vi åt god mat och hade efterätt och lite snacks. Gott ♥ 
 
Söndagen
Då umgicks jag med en av mina bästa vänner! ♥ Vi fikade och det blev lite shopping! En riktig tjejdag! Det var efterlängtat :) Sedan tog vi bara det lugnt resterande av dagen och spelade sedan Bingolotto på kvällen ;)
 
 
 

Kommentera här: