Ännu en fin helg ♥

Fredag
Då for jag upp till ABF efter arbetet för att hämta hem nya affischer med mera inför lördagen den 25 oktober! Vi ska ha en dag till förmån för Cancerfonden nämligen ♥ Så affischer hem och sedan åt jag lunch med min fina vän Helene. Efteråt blev det att vi rastade hennes hund och hon iväg till frisören. Jag drog till busshållsplatsen för att hämta upp svärmor. Vi fikade då på min mans jobb ♥ Blev sedan en runda på stan då vi köpte lite ostar som vi åt på kvällen. 
 
Lördag
Vid klockan 11.00 befann jag mig i min lokal. Tjejerna som jag arrangerar cancerdagen tillsammans med kom :) Dessutom hade Jane, som jag säljer änglar åt, med sig en leverans av dessa underbara varelser! Så nu säljer jag även änglar ♥ Vi träffade sedan Smålänningen för en intervju inför denna dag. Sedan ännu mer planering. Vid klockan 15.30 var vi färdiga ungefär. Efter det blev det en lugn kväll hemma framför Så mycket bättre där min favroit är med Ola Salo ♥ 
 
Söndag
Min man överraskade med att vi skulle åka till Samarkand i Växjö :) Han ville bjuda på middag och ja, en utflykt! Svärmor åkte åt ett håll och vi åt ett annat. Blev att min man handlade lite nya kläder från New Yorker, medan jag inte hittade någonting. Jag njöt av sällskapet istället ♥ Vad vi hade det roligt! Min älskade man, du och jag ♥ 
Vid 16.20 åkte vi hemåt och nu myser vi framför teven ♥ Spelade Bingolotto bland annat och vann 2 Sverigelotter :) 
 
Ha en fin vecka ♥
 

1 ami:

skriven

vad otroligt gulligt av mannen din :)

Kommentera här: