Planeringsdag ♥

Igår
Efter jag arbetat till halv tolv, blev det att först dra hem och ta upp tvätten. Vid 12.20 befann jag mig på mitt gamla jobb, för att ha massagetid :) Så underbart! ♥ Iväg hem igen och skriva på boken. Vid 16.30 drog jag till övningen med kören. Ska vara med på en gala för bröstcancerfonden den 10 oktober så övning, övning i två timmar! Och när jag kom hem var svärmor på plats ♥

Idag
Vid elva tiden träffade jag två som är med och arrangerar eventet som vi ska ha i förmån för cancerforskningen! Vi kollade till på lokalen med för att se hur vi kan planera det på bästa sätt. Ska vara i hembygdsparken :) Så den 25 oktober ska eventet vara! Så kul att planera och se hur alltid blir sådär kanon! 
Efteråt blev det lunch på Suriyothai och sist tårtbuffé på Månen med ungerska tårtor. Var ju en upplevelse... Nu ska vi äta middag. Stekt ris med panerad tofu! ♥

Efter tårtbuffén gick vi till Maxi. Jag köpte en murgröna och en ljuslykta till fågelburen! Samt två ljung växter till balkongen :)



1 EMMAS!:

skriven

gud vad goda tårtorna såg ut :)

Kommentera här: