Vår påsk ♥

Långfredag
Blev först att vi storstädade och vid två tiden åkte vi ut till mina föräldrar på landet ♥ Blev lite fika och massa mys med Isola som fick hänga med ♥ Så gosig hon är. Blev go mat på kvällen med hemmagjord pizza. 
 
Påskafton
Blev först en tur in till stan då pappa skulle köpa tårta till kvällen. När vi kom hem blev det lite lunch och förberedelser inför kvällen. Idag fyllde min pappa år ♥ Så på kvällen kom min syster och hennes kille, samt min farbror och hans fru för lite kalas. Det blev grillat med potatisgratäng ♥ Så gott! Sedan tårta och lite snacks. Blev en väldigt lyckad kväll! ♥ 
 
Påskdagen
Träffade Titti & Nico en runda ♥ Även idag blev det kalas. Då kom mina föräldrars kompisar på besök. Blev hasselback och fläskfilégratäng. Så gott. Sedan en snickers cheescake (så god) och sedan snacks och sist tårta ♥ Även detta en otroligt härlig dag! ♥
 
Annandagpåsk
Vi hade en lugn dag innan vi åkte hemåt. Tog då ut båda kaninerna för lite grönbete ;) Det tyckte dem väldigt mycket om! ♥
 
 
Syster ♥
 
Pappa fick en härlig bukett av sin bror med fru

En av presenterna han fick av mig och min man ♥
 





Isola älskar att gosa!♥
 
 
 
Mamma och jag ♥
 
 
 

Kommentera här: