Vår ♥

Idag var det verkligen vår ute
I alla fall här i Småland! Dagen började underbart måste jag säga! ♥ Först ett samtal med en kvinna som heter Tina Rose (kolla in henne HÄR) Hon hade en utlottning om att få en mental styling via henne, ja jag vann ju inte, men på ett vis ändå. Alla blev erbjudna en 10 minuters coachning ♥ Och vad nöjd jag var av detta!! Jag har ju ordnat en föreläsning med henne här så jag hoppas att vi kommer fylla lokalen!!
 
Möte
Tog fram vårjackan och gick ut i vårvädret. Cyklade först till bibblan och lämnade tillbaka en del böcker. Sedan hade jag möte hos Monika då jag hjälper henne med marknadsföringen av hennes salong ♥ Så satt där i en timme ungefär innan jag drog till Lidl och handlade. Mötte där min gamla dagisfröken. Åh vad jag tyckte om henne som liten och även nu ♥ Blev att jag tog ett foto tillsammans med henne då jag ville ha det som minne!
Tog bananpannkakor som kvällsmat 
 
 
 
 

Kommentera här: