Vår 25 årsfest ♥

Torsdag
Syrran och hennes familj kom hem till Småland. På kvällen kom hon in till stan och vi handlade inför kalaset. Casper var med ♥ Följde sedan med hem till mina föräldrar där vi skulle ha kalaset då de har mycket större plats. Då fixade vi med priserna till "Bästa maskeraddräkt" :) Blev även bestämt att vi skulle åka till Ullared dagen efter. 
 
Fredag
Vid halv åtta var vi iväg mot Ullared. Och denna gång handlade jag bara 2 saker, inte ofta man gör det. Blev blomjord och Stabilo pennor som jag älskar ♥ Vi åt lunch där och jag fick även en superfin födelsedagspresent - en ny resväska i ceriserosa! Blev så glad! ♥ På kvällen förberedde vi inför vår 25 årsfest. Vi skulle ha maskerad-tema :) 
 
Lördag
Massor av fortsatta förberedelser. Dukningen var färdig sedan dagen innan. Jag stekte 5 kg köttfärs till tacosen bland annat. Tårtan blev färdig och allt annat med. Vid 13 kom svärmor och min man. Fick rosor av honom ♥ Sedan plockade jag vitsippor till bordsdekorationen och lekte med Casper och myste med Oliwer. Vid 17,30 började vi alla klä om till våra maskeraddräkter. Och sedan kom alla gästerna. Blev verkligen en skrattfest när alla hade kommit då vi fick se vad alla var utklädda till. Faktiskt alla hade klätt upp sig. Vi var 28 stycken på kalaset. Nästan alla i släkten kom ♥ 
Blev en otroligt lyckad fest! ♥ Vi hade prisutdelning och så tog vi ett kort på alla som var där. Blev en stor gruppbild, superkul ♥ Jag fick pengar, resväska. matkorg, 3 änglar, presentkort på både Ikea och på Hälsokällan Organique med mera. Underbart 
 
Söndag
Innan syrran med familj åkte hem busade vi och grillade, så mysigt ♥ 
 
 
 
 
 
 

Fylld med hallon/passionsmousse, samt kokos/limemousse

 
 
Älskar vitsippor
 
 
 
 
 
Pappa var Spindelmannen för Caspers skull.
 
Gruppfoto
 
Familjefoto
 
 
 
 

Kommentera här: