Babyshower ♥

6 augusti
Min första babyshower och det var för en av mina bästa vänner. Och vi hade riktigt kul! ♥ Jag kom lite tidigare och hjälpte till med en del förberedelser. Vid halv fyra tiden kom den blivande mamman och blev sååå överraskad av alltihop. Det var så härligt att se henne så glad och jag blev så tårögd eftersom det är en av mina bästa vänner som ska få den bästa gåvan av allt, ett barn. Vi började med att fika och vad mycket det fanns att äta!! Sedan blev det en massa lekar. Först "Jeopardy" med kategorier såsom djurens barn, disney filmer, disney musik, barn saker, kändisbarn, kändisar som barn. Riktigt kul! Sedan blev det lekar såsom "vad kostar vad", "vad finns i mobilen/väskan" (man fick poäng om man ex hade en bild på den blivande mamman/pappan etc), gissa barnmaten och sist frågesport. Ja, jösses! Jag vann första pris och fick ett litet spa-kit! Sedan blev det presentöppning. Jag hade köpt en servis från Elsa Beskow, en "mitt första året"-bok av Elsa Beskow och en badcape. 
Och så igår kom den lilla bebisen ♥ 
 
 
 
 

Kommentera här: