Nya äventyr på gång ♥

I förra veckan slutade jag mer eller mindre på demojobbet
I början trivdes jag väldigt bra och tyckte att det var roligt. Men allt mer har jag känt att jag gör ju inte det jag vill. Jag gör ju inte det som jag älskar. Det jag vill arbeta med är event eller som administratör. Med vår mässa som jag var med och grundade 2013 är jag administratör för och jobbar nästa varje dag med den. Och jag älskar det ♥ Event är något som jag brinner för och även då administration. Papper har alltid varit roligt och att skriva och sådär. Vet inte varför, men det kommer väl ifrån min journalistiska ådra. När vi var små lekte jag och mitt kusinbarn Michelle alltid "kontor" inne hos min farbror/hennes farfar. Vi hade så roligt ♥ Vi låtsades att det var viktiga papper att skriva på etc, svarade i telefon med mer. Haha. Jag saknar barndomen väldigt ofta eftersom allting var så underbart. Nu är mycket förändrat
 
I alla fall
Så jag är uppskrive på jouren, så ifall de behöver personal ska jag hoppa in. Och igår fick jag ett mejl om att arbetstiderna för eventjobbet har ändrats rejält, så jag ser detta mer som att jag gick rätt väg för att få ett nytt äventyr in i mitt liv :D Känner mig riktigt glad för beslutet och att jag gör hellre något som jag älskar än att tänka på pengar då den biten alltid löser sig ändå ♥
Redan efter sökte jag ett annat jobb och fick därmed en intervju idag ♥ Detta är som timanställd inom kommunen för förskolan. Och imon ska jag redan  hoppa in och jobba :D Känns spännande och pirrigt. Kommer bli roligt tror jag :) 
 
 

Kommentera här: