Buslandet ♥

Ett litet telefonsamtal
Från en liten herre som sa "När ska vi åka till Buslandet?" Åh, den lille killen ville vi skulle åka och busa idag ♥ Perfekt kände jag då jag inte hade något bättre för mig. Efter vi bestämt det säger han "Vi träffade ju dig i affären när du lagade mat, men det är längesen nu", så söt! Detta var förra torsdagen, så en vecka sen ♥ Så vid 12-tiden körde vi mot Buslandet. Vi var helt ensamma där och det var skönt tyckte jag. Nico var så söt, han trodde jag var hur smidig som helst och det är jag verkligen inte haha ♥ Så jag gjorde mitt bästa, men i slutändan fick ändå mamma Titti följa med överallt. Jag var med så gott jag kunde. Dessutom är jag höjdrädd även om detta inte är några högre höjder så. Men busade, det gjorde vi ♥ "Koooom Jennie, kooom" skrek han hela tiden. Tyckte mest synd om honom som ville så gärna att jag skulle vara med på allt och bara var med på hälften. Blev sedan lunch och kaffe på det. Han fick lite Slush och sedan var han nöjd med att åka hem. Handlade även tillsammans innan de släppte av mig ♥ Haft en väldigt härlig dag ♥ 
 
 
Dessa två alltså 
 
 
 

Kommentera här: