Härlig söndag ♥

Matat änderna
Efter frukost körde vi för å hämta ett par mössor jag köpt på loppis. Blev riktigt nöjd ♥ Efter det köpte vi två limpor bröd och körde till ån för å mata alla änderna. Någonting som jag riktigt älskar. Dock får jag dåligt samvete om inte alla änderna får :( Och vad många de var! Och så fina! ♥ 
Jag har jobbat lite medialt och arbetat lite med mässan också ♥ Imorgon ska vi ha möte inför mässan som är i maj. Är så stolt över att det är fjärde året i rad! Och vad mycket idéer man har! :D Ska bli sååå kul! ♥ 
 
Middag
Till middag åt vi parmesangrytan som jag gjorde första veckan på demo. Sååå gott ♥ Vi ser även på film nu; Fullfrys och druckit lite kaffe med min lille tant, haha Steffe vill säga ♥ Mys-söndag! Snart är det dags för Bingolotto :D
 
 
 
 
Nymålade naglar ♥
 
 

Kommentera här: