2 dagar kvar ♥

Denna vecka
Har varit lugn med jobb, det var bara tisdags som jag fick jobb från 9-12.30 på ett ställe jag varit mycket på innan. Så kul att barnen känner igen mig å vet direkt vad man heter. Älskar verkligen det jobbet. Funderar starkt på att söka in till utbildningen, men får se. Annars är det en massa förberedelser inför mässan. Idag är det 2 dagar kvar ♥ Jag längtar som bara den! Allt står i vardagsrummet som ska med nu inför iordningsställandet inför lördagen. Det händer en hel del i stan med, så hoppas verkligen att folk kommer förbi ♥ Jag är grymt taggad och lite nervös för hur mycket folk de kommer. Vi har gjort vad vi kunnat med marknadsföringen. Har ju till å med en bilaga i år som kommit ut till 31 000 hushåll så vad mer kan man göra. Bara att hålla tummarna ♥ Vår mässa är ju populär sedan 3 år tillbaka och jag vet att tidigare år har vi haft mycket besökare. Så håller bara mina tummar nu ♥ 
 
Idag
Idag vart det en lugn dag. Steffe vart ledig så vi gjorde i princip ingenting förrän vid 16 tiden. Då åkte vi tillsammans med Nicco till en restaurang utanför stan och tog oss en matbit. Sedan åkte vi hem till Nicco och snackade och hade roligt som alltid ♥ 
 
 
Mitt favoritgarn har nu kommit ♥
 
Alla förberedelserna är klara ♥

Kommentera här: