10 år ♥

6 februari
En av de värsta dagarna i mitt liv måste jag säga... Idag är det 10 år sedan som min mormor dog. 10 år! Vart tar tiden vägen?! Då gick jag på gymnasiet i Halmstad och jag kommer ihåg att det var en tisdag.. Mamma och pappa ringde och sa att de var i Halmstad för att handla, vilket jag tyckte var helt bisarrt då de bor 7 mil bort. Visserligen ville de hälsa på mig, men det kändes ändå väldigt konstigt alltihop. 
Jag var ju överlycklig för att se dem när de klev in genom dörren, men sedan berättade dem att mormor hade somnat in på morgonen. De ville komma och berätta för mig och inte ta det på telefon såklart. Jag åkte med hem. Sedan är det som att allt har suddats ut i mitt minne. Jag kommer liksom inte ihåg vad som hände där emellan. Hur länge jag var hemma i Småland till att jag åkte tillbaka och gick i skolan. 
 
Jävla sjukdom, den där cancern.

Kommentera här: