Någorlunda frisk ♥

Ja, jösses
Jag har legat i någon form av influensa! Hua... I onsdags förra veckan var jag på anställningsintervju i Halmstad. När jag kommer tillbaka hem på torsdagen får jag ytterligare en intervju sedan på fredagen. Så efter lite sushi-lunch med Jossie och lite shopping på Hallarna blev det intervju innan hon släppte av mig hos min ex-man Stefan. Ja, han kanske ni kommer ihåg, haha. Vi är bästa vänner och umgås väldigt mycket. Jag brukar spendera helgerna i Halmstad och så skulle då bli fallet nu efter jag varit på anställningsintervju numero 2. Men, det var nu som jag började bli sjuk. Under dagen hade jag börjat hosta och jag kände mig inte riktigt kry. Och nej, jag hade 38 graders feber :( 
 
Lördag-Måndag
Idag låg jag hela dagen i sängen. Jag bara sov, sov och sov. Orkade ingenting. Som högst hade jag 39,9 graders feber. Jag knaprade alvedon och drack mycket, men annars var det inte mycket med mig. Jag sov och sov och sov hela dagen. Först framåt kvällen orkade jag sitta lite framför teven, men annars bara sängen. På söndagen var jag bättre, men inte alls frisk såklart. Febern hade gått ner väldigt mycket, men jag kunde i alla fall ta mig ute lite för frisk luft. Men det blev vila, vila vila hela denna dag också. Och sedan på söndagkvällen så började Steffe att må dåligt och han fick med en släng av febern. 
 
Nu är det torsdag
Och jag är feberfri, men hostan sitter i ännu. Jag har inte orkat med speciellt mycket, men stannade i Halmstad till idag och kurerade mig rejält. Steffe började jobba idag första gången efter att han blivit frisk. Det är sällan jag får feber, men denna gången kom jag inte undan. 
 
 

Kommentera här: