Barnen här ♥

Igår kom barnen
De hade först skolavslutning som vi tyvärr inte kunde vara med på. De var så fint klädda när de kom hit med blåa spetsklänningar ♥ På kvällen gjorde jag en tacogratäng som blev riktigt populär. Väldigt enkelt recept med. Sedan kom Davids kompis och vi drog inåt stan för att handla lite. Vi köpte bland annat lite lördagsgodis till barnen och en varsin liten ostbågepåse. De blev riktigt nöjda såklart ♥ Sedan hem igen, busade å myste med lite film och sedan var det natti. 
 
Julen på ingång 
Nu är barnen här till 23, efter de åkt åker vi till mina föräldrar och ska fira jul. Blir såklart uppesittarkväll med Bingolotto och sedan kommer barnen igen den 25. Då ska barnen få fira jul med mina föräldrar ♥ Känns märkligt att de finns i mitt liv ♥ Men jag är otroligt tacksam och glad för det ♥ Detta kommer bli en riktigt mysig jul ♥
 
 

Kommentera här: