Update ♥ Första advent

Update
Sen sist när bonusbarnen var här så var det lite motigt när de skulle hem på söndagen som jag kanske nämnde. Den minsta tjejen ville inte riktigt åka ifrån oss och det gjorde riktigt ont i oss båda ♥ Men barnen åkte hem och vardagen återgick ju. Sen på måndagen kommer lillan ändå tillbaka för att stanna hela veckan då hon blivit sjuk. Lycka ♥ Hon var så glad trots sin förkylning. Vi myste med film och åt lite innan det blev dags för sängen. 
     På tisdagen åkte vi hem till mina föräldrar. Barnen har ännu inte fått chansen att träffa mina föräldrar, men eftersom Zoe nu var sjuk och vi redan hade planerat in att åka till mina föräldrar lite så fick hon såklart hänga med ♥ Det första hon ville göra när vi kom ut till mina föräldrar var att hälsa på hästarna. Fick fantastiskt fina bilder. Vi gav dem lite morötter och sedan utforskade hon alla leksaker som fanns i huset till mina syskonbarn när de är på besök. Senare kom min mamma hem och hon hade redan pratat med min pappa som att hon hade känt honom hela sitt liv. Blygheten kom ju in, men direkt efter var det med som att mina föräldrar funnits där hela tiden som om ingenting. Och så kom lille Sigge, syskonbarnet som skulle stanna över natten. Vi åt middag och sedan busade Zoe och Sigge och det värmde i mitt hjärta med allt ♥ Zoe fick sova i mitt flickrum och hon kallade det för "sitt rum", haha så söt. "Jag ska bara gå upp på mitt rum lite", sa hon ibland. Det fanns ju mycket att titta på där, så det förstår jag absolut. 
      På onsdagseftermiddagen åkte Sigge hem efter att vi busat hela dagen ♥ Och på kvällen blev det lite varma mackor då vi ätit middag innan Sigge åkte hem. Zoe fick varm O'boy varje dag, hon var så nöjd ♥ Sedan åkte även vi hem på torsdagsförmiddagen. 
      Hennes storasyster Daisy kom på fredagen. Vi åt innan vi åkte in till stan för att handla, lördagen var i stort sett lugn då vi bara umgicks och hade lördagsmys. Sedan åkte barnen hem igen på söndagen och det kändes riktigt trist. Gjorde riktigt ont i både mig och David att barnen åkte ♥ Nu dröjer det lite innan de kommer, men sedan kommer vi få träffa dem väldigt mycket och det längtar vi efter ♥ 
 
 
 
 
Vad gör man inte när man bara har svart nagellack, haha ♥
 
 
Bilder från min Instagram

Kommentera här: