Min helg ♥

Lördag
Vid tio-tiden kom Steffe och hans mamma och plockade upp mig. Det var väldigt längesen som jag träffade båda. Även om jag och Steffe är skilda sedan snart 3 år tillbaka så är han ändå min bästa vän och likaså hans mamma ♥ Vi åkte till Ikea, tog oss en runda på fynd varuhuset och sedan blev de lunch inne på Ikea innan vi gick vidare till shoppingen. Jag köpte ljus, tygblomma, vas och ett memo spel till Davids barn. Var inte ute efter något direkt utan det var mer sällskapet som var viktigare då jag som sagt inte träffat dem på väldigt länge. Som vanligt när vi har besökt Ikea tillsammans så brukar alltid hans mamma köpa möbler av något slag. Sätena har behövts fällas ner i bilen för att hon ska kunna få med sig de hem. Och varför ska idag vara ett undantag? ;) 
     Efter Ikea besöket blev det vidare mot grannstaden. Hade inte träffat min allra bästa vän Nicco på ett bra tag, så vi planerade in att jag skulle sova över hos henne. Steffe och Nilla stannade på fika och efter det blev det middag för mig och Nicco ♥ Pratade, kollade på Sunes Sommar och hade riktigt trevligt tillsammans ♥ Saknat de där. Hon som förstår en bäst av alla på alla plan ♥ Riktigt välbehövligt. 
 
Söndag
Blev sent igår så tog lite sovmorgon innan det blev frukost. Innan hon skjutsade hem mig så blev det lite handling. David var riktigt glad av att se mig igen ♥ Kändes konstigt att sova utan honom dock. Men tur att jag kommer få leva med han resten av mitt liv då ♥ Nu är ordningen återställd. Är hemma igen och vi har ätit lite middag. Ska mysa med en film senare ♥ 
 
 
Tack för allt du gjort och gör för mig ♥ Älskar dig

Kommentera här: