Helgen med barnen ♥

I fredags kom barnen
Först var jag och Davids mamma i stan en runda och skulle fixa med bilen lite. Fikade lite på Biltema innan vi drog hemåt och barnen kom. Så härligt att höra "jag har saknat dig, Jennie" när de springer fram till en. Blev lite middag och sedan lite chill framför teven innan vi nattade barnen. Jag och David har kört maraton med "Vänner" då jag älskar den serien. Alla säsonger finns på Netflix så nu är vi på säsong 5. Halvvägs. Härligt att se alla avsnitt. 
    Lördagen var lugn. Vi spelade fotboll, jag gjorde flätor på barnen då dem tjatat så om det och sedan köpte vi pizza och lördagsgodis. Sedan kom söndagen och då skulle barnen hem. Vi drog till stan och barnen fick leka lite Ikea och vi åt korv innan deras mamma kom och hämtade dem. En lugn, men mysig helg ♥ Känns märkligt med att bli kallad för "bonusmamma". Men en underbar känsla också ♥
 
Nu i veckan
Blir det möte med Arbetsförmedlingen, ska in till simhallen med och simma några längder. Sedan blir det att fira Davids födelsedag lite i helgen hos mina föräldrar. Han fyller ju år snart ♥ Dessutom är det nu 2 månader som vi varit sambos och 3 månader som tillsammans ♥
 
 
 

Kommentera här: