Helgen ♥

Så har det varit ännu en helg
Och i fredags åkte vi hem till mina föräldrar. På lördagen fyllde min farbror år och jag hade namnsdag. Jag förberedde middagen till kvällen då syrran och hennes lilla familj skulle komma och fira David ♥. Han fyller år nu snart. Det blev fläskfilé i dragon och dijonsenapssås. Sååå gott!! Gjorde även salladen och sedan kom syrran och de blev massa bus med Sigge. Till förrätt blev det svampstuvning på toastbröd, sedan fläskfilén och sist tårta. Riktigt mysig kväll ♥ David fick presentkort på New Yorker av min familj, han blev riktigt glad ♥ 
Syrran och hennes lilla familj sov över till igår. Sedan drog vi alla hemåt. Mitt och Davids Vänner-maraton fortsatte igår kväll. Är nu på 8e säsongen ♥ 
 
Skötte även dukningen denna dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: