Tripp till Växjö ♥

Idag blev jag först väckt av att Amber ringer
Vaknade runt 8 tiden och låg i sängen och myste med David innan samtalet från Amber kom ♥ Pratade en bra stund innan det blev dags att åka mot Växjö för shopping. David skulle ha i princip en helt ny höstgarderob. Han fyller år snart, så redan nu fick han sin present då jag tyckte det var bäst att han skulle vara med. Och vad köper man då till sin kille som man varit tillsammans med i ca 2 månader? Jo, ett par vinterskor, haha! Även om jag känt honom sen jag var 14, så är det ju ändå lite nytt hela pojkvän-flickvän-grejen så jag visste typ bara att han ville ha ett par nya vinterskor. Så det fick det bli. Han blev riktigt nöjd ♥ Han köpte även jacka, ett par extra skor och massa andra kläder till sig själv. Kändes då ganska så dålig present med de där vinterskorna, men men. Som sagt han blev väldigt glad ♥
 
Blev sedan lite mat på Max
Då jag provade deras halloumi med picklad rödlök och avokado, supergod! Och efter det bar det av till Biltema en runda innan vi drog hemåt igen. Blev lite The Sims 3 spelande och sedan myste vi med lite film 
 
 
 

Kommentera här: